środa, 4 czerwca 2014

"Cóż nam po martwych bohaterach?" - Piotr Pustelnik w "Prawdę mówiąc".

Wczoraj dostała mi się lekka zjebka od mojej Przyjaciółki, że jak to tak, napisałam o Piotrze Pustelniku, napisałam o filmach górskich z Jego udziałem, a nie wstawiłam nagrań z Przystanku Woodstock?!
Ano... jestem czasem jak ten miś o małym rozumku i zdarza mi się nie ogarnąć rzeczy bardzo oczywistych ;)
Chciałam nadrobić te zaległości, ale niestety, nagrania z Przystanku Woodstock są wstawione jako filmy prywatne, więc dostępne dopiero po zalogowani (jak ktoś chce bardzo to zajrzyjcie tutaj: http://kreciola.tv/search/videos/?query=pustelnik ).
Nie udało się filmów z Przystanku Woodstock, ale jest jeszcze jeden materiał o którym mój mały rozumek zapomniał, a który (moim subiektywnym zdaniem) warto zobaczyć.
Odcinek programu "Prawdę mówiąc" emitowany przez Telewizję Polską w maju ubiegłego roku:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz